Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestr, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- spis inwentaryzacyjny
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
- rejestr wydanych kart rowerowych,
- ewidencja uczniów w szkole,
- księgi dzieci zamieszkałych w rejonie Szkoły (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
- ewidencja świadectw szkolnych,
- rejestr korespondencji,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
- arkusze ocen
- księgi arkuszy ocen
- archiwum szkolne
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dane zawarte w rejestrach i ewidencjach – dokumenty udostępniane są organom kontrolującym na terenie jednostki, po okazaniu upoważnienia do przeprowadzenia kontroli.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 13-06-2022 - Edycja treści
- 27-07-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 94